Powered By MCMS v2.6
 

رفع مشکلات کاربران اندروید


 
اگه با مشکلاتی توی نسخه اندروید مواجه هستی اینجا رو ببین :)
 

 

1-    گاهی موقع پیاده روی یا دوچرخه سواری اپ بسته میشه. چیکار کنم؟

2-    کیلومترم گاهی کمتر از میزان واقعی شمرده میشه، چیکار کنم؟

3-    فقط موقعی که گوشی توی دستم هست و صفحه روشنه، کیلومتر میافته و اگه بذارم توی جیبم ثبت نمیشه. چیکار کنم؟
 

اگه با مشکلاتی از این جنس زمان کار کردن با اپ مواجه شدی پیشنهاد میکنیم اول از همه نسخه فعلی رو به روز کنی و تنظیمات پایین رو اعمال کنی تا مشکلات حل بشن :)
 

سرویس کیلومترشمار تیکِ نیک برخلاف اپلیکیشن های قدم شمار، بر مبنای جی پی اس کار میکنه. در طول مدت ثبت کیلومتر میتونه اینترنت وصل نباشه اما اگه وصل باشه دقت محاسبه بیشتر میشه. 
جی پی اس ممکنه در بعضی ساعات شبانه روز و یا در بعضی مناطق خوب کار نکنه، توی فضاهای بسته و یا محصور با ساختمون های اطراف هم معمولا عملکرد خوبی نداره. همچنین اگه گوشی روی مود پاورسیوینگ (Power Saving) باشه، فراخوانی های دریافت موقعیت با تاخیر بیشتری توی زمینه انجام میشه و مجدد دقت محاسبه کمتر میشه.

گوشی های جدیدتر به ویژه اندروید نسخه های 10 به بالا، تا حد زیادی دسترسی اپ ها رو توی زمینه یا بک گراند محدود میکنن. اگه کیلومترت فقط زمانی که صفحه گوشی روشنه محاسبه میشه، برای رفع این مشکل به تنظیمات گوشی مراجعه کنین و اپلیکیشن تیکِ نیک رو پیدا کنین. به بخش مجوزها یا Permissions برین و چک کنین که لوکیشن در وضعیت Allow All The Time  باشه. 


 همونطور که گفتیم اندروید به ویژه نسخه های 10 به بالا، تا حد زیادی دسترسی اپ ها رو توی زمینه یا بک گراند محدود میکنن و گاهی برای کاهش مصرف باطری دقت محاسبات رو پایین میارن و حتی میبندن. برای رفع این مشکل به تنظیمات گوشی مراجعه کنین و اپلیکیشن تیکِ نیک رو پیدا کنین. به بخش Battery  یا باطری مراجعه کنین. مطمئن بشین که گزینه Optimize battery usage وضعیتش Not Optimized  باشه.

در ادامه توی همون تنظیمات گوشی بخشی با نام Device Care هم وجود داره. به بخش Battery یا باطری برین و بعد بخش App Power Management. دو گزینه Adaptive battery  و Put Unused apps to sleep   رو غیر فعال کنین و مطمئن بشین تیکِ نیک جزو لیست Sleeping Apps  نباشه.

 


اگه با وجود این تنظیمات همچنان با مشکلاتی مواجه شدین، خوشحال میشیم از طریق حساب اینستاگرام @tikenik یا جیمیل tikenik.info@gmail.com   با ما در ارتباط باشین و مشکلاتتون رو مطرح کنین. چون قطعا کمک کنندست و بهبودهای بعدی بر مبنای بازخوردهای شماست. ممنونیم از همراهی تون :)