Powered By MCMS v2.6
 

کمپین #ظرف_مهربانی


 
کمپین #ظرف_مهربانی
 
 
اضافه دست نخورده افطاری شما، سحری اونا
 

 

 

 

گروه تیکِ نیک قراره این کمپین رو برای اولین بار به صورت آزمایشی در هفته آخر ماه مبارک رمضان به مدت ٥ شب از شنبه ٢٧ تا ٣١ خرداد اجرا کنن و تا الان ٥ رستوران در غرب تهران عضو کمپین هستن. 

اگر برای افطار به این رستوران ها رفتید و غذا سفارش دادید، قبل از شروع غذا هر مقداری که فکر میکنید ممکنه اضافه بیاد رو میتونید توی #ظرف_مهربانى بریزید. این ظرف روی میز شما تا آخر باقی میمونه و حتی میتونید اگه سیر نشدید از داخلش بردارید!

ظرف ها چند ساعت بعد از افطار از رستوران ها جمع آوری میشن و به خیریه پدرمهربان بقیع که در حوالى ورامین هست برده میشن و خیریه غذاها رو بین افراد نیازمند اون منطقه که از قبل شناسایی شدن به عنوان سحری توزیع میکنه.
هدف این کمپین این هست که حدالامكان تلاشی باشه برای اینکه غذایی دور ریخته نشه و همزمان افرادی که حتی به نون شب محتاجن گرسنه نمونن.

اگر رستوران دارید و علاقمند هستید عضو کمپین بشید و يا غذاي دست نخورده باقيمانده آخر وقت رستوران خودتون رو براي يك كار خوب استفاده كنيد و يا به عنوان داوطلب برای جمع آوری غذاها و رسوندن به خیریه حاضر به همکاری هستید، از طریق ادمین تلگرام یا دایرکت اینستاگرام يا با شماره 09195185009 با ما در ارتباط باشید. 
تیکِ نیک بستریه برای ترویج مسئولیت اجتماعی. با تیکِ نیک همراه باشیم.

برای اطلاعات بیشتر از طریق کانال تلگرام و یا اینستاگرام ما به آدرس tikenik@ با ما همراه باشید.

لیست رستوران های عضو کمپین تاکنون: