Powered By MCMS v2.6
 

تیکِ نیک برای کسب وکارها


 
تیکِ نیک، پلتفرمی دیجیتال برای ترویج مسئولیت اجتماعی
 

 

امروزه شرکت ها در مراحل مختلف طراحی و پیاده سازی برنامه ها و اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی از ابزارها و بستر های دیجیتال به شیوه های نوآورانه در تعامل با ذینفعان استفاده می کنند و به دنبال خلق مشترک ارزش هستند.

 

مزایای تیکِ نیک برای کسب وکار شما

 

ارائه سبک نوینی برای بازاریابی و برندینگ کسب وکارها

قرار گرفتن برند کسب و کار شما در کنار برند خیریه ها و NGOها و انتشار آن در شبکه های اجتماعی، سبک نوینی برای برندینگ کسب وکار از بعد مسئولیت اجتماعی است و منجر به افزایش اعتبار کسب وکار شما و اعتماد بیشتر مشتریان می گردد.

 

افزایش فروش

امروزه مردم علاوه بر کیفیت خدمات و محصولات، معیارهای دیگری نظیر مسئولیت پذیری کسب وکارها در قبال جامعه را نیز در نظر می گیرند. در همین راستا تحقیقات نشان داده است که توجه کسب وکارها به مسئولیت اجتماعی منجر به افزایش فروش آن ها می گردد.

 

جذب طیف جدیدی از مشتریان

با حمایت شما از کمپین های اجتماعی و تبلیغات خیریه ها در شبکه های اجتماعی خود، اثر شبکه ای ایجاد خواهد شد و طیف جدیدی از افراد شامل حامیان و داوطلبین خیریه ها و افراد علاقمند به کارهای خیر نیز مشتری جدیدی برای کسب وکار شما خواهند بود.

 

کاهش هزینه تبلیغات کمپین های CSR

برای تبلیغات پروژه های CSR مجبور هستید از طرق مختلف نظیر چاپ بروشور، پوستر، بنر، بیلبورد، پیامک، سایت ها و شبکه های اجتماعی تبلیغاتی و ... هزینه های گزاف پرداخت کنید اما از طریق تیکِ نیک با پرداخت کارمزد بسیار کمی هم دیده خواهید شد هم اثرگذاری اجتماعی خواهید داشت.

 

درگاهی مطمئن برای ایفای مسئولیت اجتماعی کسب وکارها

بعضی کسب وکارها به صورت پراکنده اقداماتی در راستای مسئولیت اجتماعی انجام می­دهند اما به دلیل موقتی بودن و تبلیغات محدود، تاثیر چندانی نداشته و یا سند و مدرک معتبری برای تایید واقعی بودن کمپین ها ارائه نمی کنند. تیکِ نیک درگاهی مطمئن برای ایفای مسئولیت اجتماعی کسب وکارها می باشد.