Powered By MCMS v2.6
 

کمپین #هزار_ویلچر_برای_زمین


زمان باقیمانده از کمپین
0 روز
مجری کمپین
تیکِ نیک
تعداد حامیان تاکنون
0 نفر
مجموع حمایت ها تاکنون
0 تومان
 
با تفکیک درخت به زمین هدیه کن
 

با تفکیک
 درخت به زمین هدیه کن

توی این کمپین قراره یه کار گروهی انجام بدیم. از این به بعد تیکِ نیکی ها میتونن نیکانی بشن و با بازیافت و کمک به محیط زیست،  هم ویلچر به نیازمندان اهدا کنن ، هم درخت به زمین هدیه کنن.


خب حالا چطوری میشه این همه کار خوب کرد؟ 
اولین مرحله اینه که درهای پلاستیکی و سی دی های دورریزتون رو جدا کنین و یک جایی جدا بذارین. بطری های پلاستیکی و قوطی های فلزی هم همینطور البته شسته شده و توی کیسه های جدا از هم.
توی مرحله بعد این موارد رو به پایگاه های ‌نیکان ببرین و در محل پایگاه ، عکسی از مواردی که توی کیسه های جدا جمع کردین، بگیرین و اینجا آپلود کنین. اگه خودتون از قبل وزن کردین توی توضیحات همراه عکس اپلود کنین. اگه نه نیکانی ها از روی تصویر شما اگه واضح باشه میتونن وزن رو تخمین بزنن. 

به ازای هر ۳۰۰ کیلو که از مجموع مشارکت های شما تحویل مراکز نیکان داده بشه، هم یه ویلچر خریداری میشه و به یک فرد نیازمند که پیش‌تر شناسایی شده تحویل داده میشه و هم یه درخت به نام گروه تیکِ نیکی ها به زمین هدیه میشه. (اگه مشارکت بالا باشه امکان اهدای درخت به نام فرد تحویل دهنده هم وجود داره. اما الان به صورت جمعی کاشته میشه)

نکته خیلی مهم اینه که مواردی که تحویل داده میشن باید توی کیسه های جدا از هم باشن و عکس با کیفیت و قابل تشخیص در پایگاه های نیکان باشه(ترجیحا کنار پوستر نیکان در محل) و تکراری نباشه وگرنه امتیازی بابت مشارکتتون ثبت نمیشه. 

لطفا قبل از تحویل با پایگاه ها هماهنگ کنید تا در دسترس باشند حتما و لطفا موارد تحویلی را داخل بسته بندی مناسب  و ظروف پلاستیکی رو به صورت خشک (داخلشون مایعات نباشه ) تحویل دهید.

و اما اینم لیست مراکز تحویل نیکان توی تهران و شهرای مختلف:

لیست پایگاه های نیکان